intex in computex

اینتل از دو تراشه جدید نسل یازدهم و یک ماژول لپ تاپ 5G M.2 در Computex خبر داد

intel با اعلام دو تراشه جدید نسل یازدهم سری U برای استفاده در لپ تاپ های سبک و سبک ، Computex مجازی امسال را آغاز کرد. همچنین از اولین ماژول 5G M.2 خود برای لپ تاپ که با همکاری MediaTek طراحی شده است ، رونمایی کرد (اینتل در سال 2019 تجارت مودم تلفن های هوشمند خود را به اپل فروخت).

intell in computex

هر دو تراشه جدید اینتل دارای گرافیک Intel Irix Xe هستند. مدل شاخص Core i7-1195G7 است که سرعت کلاک پایه آن 2.9 گیگاهرتز است ، اما با استفاده از فناوری Intel Turbo Boost Max 3.0 اینتل می تواند تا 5.0 گیگاهرتز بر روی یک هسته داشته باشد. تراشه دیگر با نام Core i5-1155G7 دارای سرعت پایه 2.5 گیگاهرتز و حداکثر 4.5 گیگاهرتز است. هر دو تراشه دارای چهار هسته و هشت رشته هستند.

intell in computex2

ماژول 5G M.2 با نام “5G Solution 5000” از باند میانی 5G NR ، فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز و فناوری eSIM پشتیبانی می کند. اینتل با مخابرات در آمریکای شمالی ، EMEA ، APAC ، ژاپن و استرالیا همکاری دارد.

پیش بینی می شود این ماژول در لپ تاپ های تولید شده توسط ایسر ، ASUS ، HP و سایر تولیدکنندگان تا پایان سال جاری باشد ، و OEM ها همچنین در حال کار بر روی 250 طرح مبتنی بر تراشه های نسل 11th سری U هستند که انتظار می رود بعد از تعطیلات وارد بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری