ایسوس لپتاپ Demon Slayer Inspired Vivobook و کارت گرافیک Pro 14 OLED و GeForce RTX 3060 TUF را وارد بازار کرد

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (Blade of Demon Destruction) ، داستان Tanjiro Kamado را دنبال می کند ، خانواده ای که توسط شیاطین ذبح شدند و خواهرش ، نزوکو ، به یک دیو تبدیل شده است. او تلاش می کند تا قاتل شیاطین شود تا انتقام خانواده اش را بگیرد و انتقام آنچه را که برای خواهرش آمده است ، بگیرد. این مانگا برای سریال Weekly Shōnen Jump در ژاپن سریال سازی شد و در جلدی منتشر شد که توسط VIZ Media منتشر شده است. Demon Slayer همچنین به عنوان انیمیشن توسط Ufotable منتشر شده است و همچنین دارای یک فیلم انیمیشن Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train است که در سال 2020 تولید شد و دنباله آن دنبال می شود. این فیلم در حال حاضر بالاترین فیلم انیمه و فیلم ژاپنی تمام ادوار است. مانگا دهمین سری بهترین مانگاهای تمام دوران است.

به مناسبت موفقیت Demon Slayer در چاپ و فیلم ، ایسوس برای انتشار لپ تاپ Vivobook Pro 14 OLED ، ASUS GeForce RTX 3060 TUF ، و همچنین مجموعه ای از لوازم جانبی رایانه بر اساس تعدادی از موارد دیگر ، با حق رای دادن Demon Slayer همکاری کرده است.

لپ تاپ Vivobook Pro 14 OLED دارای کارهای هنری مبتنی بر مجموعه است. کتاب Vivo مجهز به صفحه نمایش OLED 2.8K ، پردازنده های AMD Ryzen 7 5800H (سزان) ، 10 بیت ، پوشش رنگی کامل DCI-P3 و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. در حالی که این لپ تاپ برای بازی های سطح بالا ساخته نشده است ، اما گزینه ای را برای پشتیبانی از ویژگی های Demon Slayer خود در اختیار سازندگان سطح بالا قرار می دهد.

همراه با نسخه Vivobook Demon Slayer Edition ، ASUS هدست ، پد ماوس و سایر روترها با الهام از شخصیت های سری Demon Slayer مانند Tanjiro Kamado (یک هدست مخصوص بازی به سبک سبز و موس متناسب) ، Nezuko Kamado (یک هدست الهام گرفته از صورتی و صفحه موس متناسب) ) ، و یک روتر بی سیم با الهام از شمشیرزن مرموز گراز Inosuke Hashibira.

ASUS همچنین مادربرد جدید TUF B560 PLUS WIFI ، شاسی کامپیوتر TUF Gaming GT501 ، روتر بازی RT-AX86U و کولر CPU TUF Gaming 240 LC ، با رنگ های متناسب و آثار هنری یکی از بزرگترین آنتاگونیست های مانگا ، Zenitsu Agatsumam ، را به بازار عرضه خواهد کرد. .

لپ تاپ Demon Slayer با الهام از Vivobook 14 OLED با قیمت 5499 پوند یا 849 دلار در وب سایت JD ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری