ETHERIUM

اکنون می توانید ارز رمزنگاری شده را با نرم افزار آنتی ویروس خود استخراج کنید. صبر کنید ، چه؟

آنتی ویروس Norton 360 در حال تهیه یک ابزار استخراج داخلی Ethereum است.

یکی از چالش هایی که بهترین نرم افزار آنتی ویروس با آن روبرو است جلوگیری از ربودن سیستم های محافظت شده برای استخراج مخفیانه ارز رمزنگاری شده است. بنابراین بسته به دیدگاه شما ، طنزآمیز است یا کاملاً منطقی است که NortonLifeLock در حال افزودن یک ابزار استخراج ارز رمزنگاری شده به مجموعه امنیتی Norton 360 خود است. شاید هر دو.

من مطمئناً آمدن این را ندیدم. این ابزار Norton Crypto نامیده می شود و برای تعداد محدودی از کاربران Norton 360 در برنامه اولیه پذیرش Norton در دسترس کاربران قرار دارد که می توانند از آن برای استخراج Ethereum استفاده کنند. اما چرا؟

وینسنت پیلت ، مدیر عامل شرکت NortonLifeLock ، گفت: “در حالی که اقتصاد رمزنگاری همچنان به بخش مهمی از زندگی مشتریان ما تبدیل می شود ، ما می خواهیم آنها را قادر به استخراج ارز رمزنگاری شده با Norton ، برندی که آنها به آنها اعتماد دارند ، کنیم.” “Norton Crypto یک نمونه ابتکاری دیگر از چگونگی گسترش بستر ایمنی سایبری خود برای محافظت از زندگی دیجیتالی همیشه در حال پیشرفت مشتری است.”

چند هفته گذشته یک سواری وحشیانه در قلمرو رمزنگاری بوده است ، هرچند که فکر می کنم شما می توانید این را بگویید – ارزهای رمزپایه از نظر ارزش مستعد نوسانات وحشی هستند. با این حال اخیراً ، سرکوب ارزهای رمزپایه توسط چین بازار را متزلزل کرده و باعث کاهش شدید Ethereum ، بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال شده است.

همچنین Ethereum به زودی به سراغ اثبات مدل سهام می رود که از نظر مصرف انرژی بیشتر است و می تواند استخراج کارت گرافیک را از بین ببرد. علاوه بر این ، این می تواند مفید بودن چیزی مانند Norton Crypto را بدون توجه به ارزش محدود کند.

xVK4d7oS9UpE8etJXWt4tB-970-80

به هر حال ، این ابزار وجود دارد و به نظر می رسد که برای برخی از مشتریان Norton 360 در مقطعی محدود باشد. در حال حاضر ، این فقط استخراج Ethereum را امکان پذیر می کند. این ابزار داخلی به کاربران امکان می دهد تا درآمد خود را ردیابی کرده و در کیف پول رمزنگاری Norton که در فضای ابری ذخیره شده است واریز کنند.

وقتی روشن شد ، این ابزار حداقل وقتی از نظر تئوری رایانه شخصی بی کار باشد ، Ethereum را استخراج می کند (من به این ابزار دسترسی ندارم و بنابراین آن را آزمایش نکرده ام). بر اساس عکس NortonLifeLock به اشتراک گذاشته شده ، یک دکمه مکث وجود دارد.

من تصور اینکه این ویژگی محبوب باشد ، مشکل دارم. سودآوری استخراج Ethereum در اوایل سال جاری میلادی (از اواخر فوریه تا اوایل مارس) به نصف کاهش یافت و کاهش اخیر باعث شده است که این سود حتی به خصوص برای افرادی که به GPU های قدیمی متصل هستند ، کمتر شود. سپس این سوال پیش می آید که ابزار داخلی چقدر خوب کار می کند.

در سمت مقابل ، اگر یک ابزار داخلی باشد ، این امکان را برای کاربران عادی فراهم می کند که اگر بخواهند به استخراج معدن بپردازند. امیدوارم NortonLifeLock برای کاربران روشن کند که می توانند جهش در قبض برق خود را ببینند و همچنین باعث سایش و پارگی سخت افزار GPU خود شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری