gtx 1050 ti

انویدیا و عرضه مجدد گرافیک GTX 1050 Ti

گفته می شود انویدیا برخی از سهام کارت گرافیک GTX 1050 Ti را که مدتهاست فراموش شده است ، در اختیار خرده فروشان قرار می دهد. کارت گرافیک نسل پاسکال برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد و متعاقباً با سری 16 در سال 2019 جایگزین شد ، اما اکنون به نظر می رسد که در مقابل کمبودهای مداوم کارت گرافیک برای کارت های گران قیمت ، یک بازگشت پیروزمندانه داشته باشد.

اخبار از کانال یوتیوب Tech Yes City (از طریق Videocardz) می آید ، که ادعا می کند در مورد بازگشت GTX 1050 Ti با خرده فروشان مختلف ، یعنی در استرالیا ، صحبت کرده است. او می گوید مدلی که بیشتر از همه در خرده فروشی دیده می شود ، Asus Phoenix است اما فروشندگان مختلف کارت را در سال 2021 ارائه می دهند.

ایسوس به Tech Yes City گفت که کارت هرگز به طور رسمی قطع نمی شود ، اما برای بسیاری از بازارهای بزرگ عملاً پایان عمر آن است و اغلب در خرده فروشان به این ترتیب ذکر می شود. و حتی به گونه ای که فقط تا حدی ظهور ناگهانی آن را توضیح می دهد.
فقط استرالیا نیست که شاهد هجوم ناگهانی کارت گرافیک GTX 1050 Ti است. در انگلیس ، اورکلاکرها اکنون Palit GTX 1050 Ti StormX 4 GB را با قیمت 188.99 پوند لیست می کنند.

با نگاهی گذرا به نسخه پنهان شده آن صفحه و می بینید که نه تنها آن کارت در نوامبر سال گذشته در لیست موجود نبود ، بلکه در ژانویه 2021 با قیمت 149.99 پوند بازگشت. از آن زمان به بعد در لیست “انگلستان و ایرلند فقط به دلیل تقاضای زیاد” ذکر شده است. ظاهراً از صفر تا قهرمان.

کاملاً مشخص نیست که در اینجا چه اتفاقی افتاده است ، اما در واقع این اقدام برای احیای ارزان قیمت ساخت و کم تقاضای GTX 1050 Ti می تواند بهترین باشد. اوقات ناامیدانه اقدامات ناامیدکننده ای را می طلبد – کارت گرافیک قدیمی بهتر از نداشتن کارت گرافیک در کتابهای من است.

GTX 1050 Ti به سختی یک کارت بد برای بازی 1080p است ، فقط کمی در دندان است.
این وضعیت ناخوشایندی است که همه ما در سال 2021 با آن روبرو هستیم. امروز سیلیکون GPU به اندازه کافی برای گشت و گذار وجود ندارد ، گیمرها ، ماینرها و ربات ها برای داشتن سهام کمی که دارند درگیر می شوند. کمبودها به قدری بد است که گویا مزارع ارزهای رمزپایه به لپ تاپ های مخصوص بازی روی می آورند تا در عوض سود ارزهای رمزپایه خود را تأمین کنند. در حالی که سری 30 RTX به طور معروفی در سراسر جهان در دسترس نیست ، تهیه کارت های سری 16 با قیمت پایین تر نیز دشوار است. بنابراین منجر به وضعیت ناخوشایندی برای سازندگان بودجه به ویژه امروز می شود.

انویدیا از اظهار نظر در مورد داستان خودداری کرده است ، اما مشخص است که در مورد سهام GTX 1050 Ti چیزی در پشت صحنه اتفاق می افتد. و اگرچه ممکن است اعتراف به آن صدمه بزند ، اما احتمالاً برای بهترین است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری