محصولات ایسوس

انواع لوازم برند ASUS

درباره برند ASUS بیشتر بدانید

حتما تا به حال نام ASUS معروف به گوشتان خورده، ASUS برند موفق کشور تایوان است که در حوزه رایانه و گوشی هوشمند و تجهیزات جانبی آن ها و سخت افزار الکترونیک فعالیت می کند.
شرکت ایسوستک، تولید کننده محصولات ایسوس که در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد امروزه موفقیت های زیادی را به دلیل برتری محصولاتش کسب نموده است. چهار مهندس کامپیوتر که قبلا در شرکت ایسر مشغول به کار بودند در سال 1990 این شرکت را تاسیس کردند .خوب است بدانیم امروزه ایسوس بزرگترین شرکت تولید کننده مادربرد در دنیا می باشد. همچنین نت بوک برای اولین بار توسط شرکت ایسوس ساخته و به بازار عرضه شد و به دلیل استقبال از این محصول شرکت های رقیب دیگر به ساخت مشابه این محصول پرداختند.
بد نیست بدانیم که آی پد نیز اولین بار توسط شرکت ایسوس ساخته شد. امروزه شرکت ایسوس به دلیل موفقیت های فراوانی که کسب کرده تبدیل به یک برند معروف در آسیا و همچنین جهان شده است.

محصولات ASUS

شرکت ایسوس در زمینه رایانه، گوشی، تبلت، گوشی های هوشمند لپ تاپ و غیره تولیدات خود را در اختیار کاربران قرار می دهد.
از دیگر محصولات سخت افزاری که تولید ASUS می باشند می توان به مادربرد، کارت گرافیک، دسکتاپ، تبلت، نوت بوک، مانیتور، موبایل، تجهیزات شبکه شامل روتر سرور و مودم های بی سیم و باسیم ، رایانه جامع و تجهیزات جانبی آن شامل کیبورد، کیس، هاردssd ، یا هارد اکسترنال پروژکتور و موبایل و تجهیزات جانبی آن مثل هدفون و همچنین در ادامه حافظه نوری و محصولات چند رسانه ای اشاره کرد.

تبلت های ASUS

تبلت های مدل ایسوس بیشتر با نام مدل هایZen pad و Forepaw و دو مدل Transformer شناخته می شوند یکی از بهترین آنها از سری Zen pad مدلZen pad 8.0 z380KNL4G می باشد
شرکت ایسوس محصولات اندرویدی خود را با پشتیبانی گوگل اندروید به بازار روانه می کند تبلت های ایسوس هم مانند لپ تاپ دارای طرفداران فراوانی است.
در رابطه با تبلت های ASUS این نکته حائز اهمیت است که مدل های جدید آن دارای قابلیت های بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر آن می باشند درباره دستگاه های شبکه ای باید این را گفت که تحول و توسعه در آنها بطور روز به روز یک امر طبیعی است و فقط شامل تبلت ASUS نمی شود پس اگر قصد دارید یک تبلت جدید ایسوس تهیه کنید یک تبلت با قابلیت های پیشرفته تری نسبت به مدل های قدیمی را صاحب خواهید شد

 

گوشی های ASUS

یکی دیگر از گوشی های پر طرفدار در جهان گوشی از برند ایسوس است که در آسیای شرقی بازار خوبی را از آن خود کرده است. در سال 2014 شرکت ایسوس موفق به عرضه سه نمونه از گوشی zenfone شد که به ترتیب شماره مدل 4 و 5 و6 بود. گوشی های ASUS معمولا با گروه zenfone شناخته می شوند می توان گفت در بین آنها zenfone AR به دلیل داشتن دوربین23 مگاپیکسل دارای محبوبیت است و نیز zenfone 6 به دلیل برخی از خصوصیات مثلا دوربین چرخشی دارای محبوبیت است در انتها بد نیست اشاره ای داشته باشیم به گوشی گیمینگ ایسوس که باید گفت یکی از محبوب ترین گوشی های گیمینگ در جهان به شمار می رود از مزایای گوشی های ASUS می توان به با دوام بودن، قیمت مناسب و دوام عمر باتری آن ها اشاره کرد و از معایب آن یکی ظاهر آن است و یکی پیدا نشدن لوازم جانبی.

 

همچنین باید گفت این شرکت در دو سال گذشته راهبرد خود را بهبود بخشیده است و سعی کرده که رابط کاربری خود را ارتقا دهد و توجه خود را به بخش پرچم دارهای باکیفیت معطوف کرده است همان طور که گفته شد zedfone 6 از بهترین گوشی های ایسوس به شمار می رود. شاید ذکر این نکته در این قسمت نیز ضروری باشد که شرکت ایسوس محصولات اندرویدی خود را با پشتیبانی گوگل اندروید به بازار روانه می کند که اگر قصد خرید گوشی خاصی را دارید دچار اشتباه نشوید.

 

لپ تاپ ASUS

ایسوس یکی از پیشروترین شرکت ها و برند ها در فناوری و ساخت تجهیزات الکترونیکی است که طیف وسیعی از تولیدات را در این زمینه ارائه می کند این بخش اختصاص دارد به معرفی انواع لپ تاپ های این برند و مشخصات و کارایی آنها، از بهترین و پرطرفدارترین لپ تاپ های دنیا میتوان به ایسوس اشاره کرد و دلیل آن کارایی منحصر به فردی است که دارد و همواره خریداران لپ تاپ را به سوی خود جذب نموده است. دلیل این امر شاید این است که شرکت خودش سخت افزارهای مورد نیاز خود را تولید و تامین می کند و همچنین تکنولوژی به کار برده شده در آن. در اینجا باید قیمت مناسب این محصولات در کنار کیفیت و کارایی قابل قبول آن را هم در نظر گرفت، همچنین لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی در ایران دارد.


لپ تاپ های ایسوس در چند سری قرار می گیرند .Multimedia که سری N هم به آن گفته می شود. بعدی Gaming سریG بعدیEveryday سری xو سری k و بعدی Ultrabook سری u و s

گران قیمت ترین و مشهورترین لپ تاپ ها مربوط به سری Hall of Fame می باشد اما دلیل قیمت بالای آن شاید به دلایلی باشد که اگر آن را بفهمید ممکن است از خرید آن پشیمان شوید و ترجیح بدهید پولتان را صرف خرید سری دیگری از لپ تاپ ایسوس کنید دلیل گرانی لپ تاپ های سری Hall of Fameشکل ظاهری و زیبایی آن می باشد مثلا ممکن است در طراحی آنها از چوب استفاده شده باشد . سری G یا Gaming لپ تاپ های مخصوص بازی هستند.

و اما دسته بندی لپ تاپ های ایسوس که شامل ZenBook و VivoBook و ASUS Pro و ExpertBook و . . .
مشخصات ظاهری لپ تاپ های ایسوس از برتری های آن هاست که دلیل دیگری بر افزایش محبوبیت آن می باشد. لپ تاپ های ایسوس معمولا ظریف و سبک ساخته می شوند اما این تاثیری در استحکام آنها ندارد. چرا که این لپ تاپ همواره از استحکام کافی و لازم برخوردار بوده است.

 

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook Pro N580GD – CI7(8750) 16G 1TB+256SSD 4GB(1050)

 

لپ تاپ ایسوس به دلایل فراوانی در دسته جذاب ترین لپ تاپ ها قرار می گیرد چرا که شرکت ایسوس همواره از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای ساخت لپ تاپ های خود استفاده می کند. لپ تاپ های مدل ایسوس معمولا چهار هسته ای هستند، در انواع جدید این مدل لپ تاپ ها تحولاتی در جهت توسعه آنها صورت گرفته است که می توان به سیستم خنک کننده بخار، پردازنده اسکای لیک در برند ایتل، تکنولوژی نانو در صفحه نمایش، صفحه نمایش لمسی، باتری 8 سلولی، صفحه نمایش های ال ای دی، حافظه SSD و باندهای سونیک مستر اشاره کرد.
تنها ایرادی که می توان در رابطه با لپ تاپ های ایسوس بیان کرد کمبود قطعات آن می باشد که در صورت خراب شدن ممکن است با این مشکل مواجه شویم.

 

رایانه های ایسوس

همان طور که گفته شد ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربرد در دنیا می باشد. بر طبق این گفته تنوع محصولات ایسوس در بخش رایانه ها را نیز نمی توان نادیده گرفت. امروزه این برند محصولات مختلف و متنوعی از انواع رایانه ها برای مثال کامپیوتر های کوچک و بزرگ و بدون کیس را تولید و روانه بازار می دارد. در رابطه با نوع کامپیوتر های کوچک می شود اشاره کرد که مزایایی همچون قیمت پایین و کارایی فراونش نسبت به قیمت پایین آن را دارا می باشد. همچنین کامپیوتر های بدون کیس که از مشخصه های آن ها این است که فضای کمتری را اشغال می کنند و نیز ظاهر زیباتری نسبت به رایانه های معمولی دارا می باشند این کامپیوتر ها بیشتر مورد توجه مراکز آموزشی، فروشگاه ها و منازل واقع شده است البته این کامپیوتر ها محدودیت هایی هم دارند.

 

برای مثال عدم امکان ارتقای سخت افزاری. ایسوس شرکتی است که چندین مدل از رایانه های بدون کیس را وارد بازار جهانی نموده است. در اینجا باید اشاره شود که رایانه های بدون کیس ایسوس در سطح بالایی قرار دارند و از جمله بهترین مدل آن هم می توان به E2332 اشاره نمود. بد نیست اشاره کنیم ایسوس پنجمین شرکت بزرگ فروشنده رایانه شخصی در جهان است.

 

لوازم جانبی گوشی ایسوس

از جمله لوازم جانبی تولید ایسوس می توان به محافظ هوشمند ، فلت پاور ایسوس، قاب گوشی، شارژر، مبدل دوشاخه، هندزفری،تاچ و ال سی دی، مبدل تایپ c ، مبدل برق دو شاخه به شاخه، قلم خازنی تلفن همراه و غیره و غیره اشاره کرد که همگی با کیفیت مطلوب در بازار عرضه می گردند. البته لوازم جانبی گوشی های ایسوس در سال های اخیر یک مقدار نسبت به گذشته کمیاب تر شده اند.

 

لوازم جانبی کامپیوتر ایسوس

از این جمله می توان به موس، باتری لپ تاپ، شارژر لپ تاپ، اسپیکر،کیبورد لپ تاپ، آداپتور لپ تاپ، موس گیمینگ و غیره اشاره کرد. که همگی توسط شرکت ایسوس تولید شده و برای مصرف کنندگان به بازارها عرضه می گردد.
محصولات کامپیوتری شرکت ایسوس در جهان دارای محبوبیت قابل قبولی می باشند و این به دلیل کیفیت و قیمت مناسب آن ها می باشد.

ایسوس در کشور ایران

ایسوس در کشور ایران توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند و این امر دلایل زیادی می تواند داشته باشد کیفیت بالا، تنوع محصولات و قیمت آن ها نیز تاثیر بسزایی در این مورد گذاشته اند. البته ناگفته نماند که شرکت ایسوس جزو شرکت هایی است که حضور فعالی از اوایل وجود تکنولوژی دیجیتال در ایران داشته است.

در بین محصولات ایسوس بیشتر لپ تاپ و تبلت هستند که نسبت به بقیه طرفدار زیادی را در ایران به خود جذب کرده اند به همین دلیل نمایندگی های فروش لپ تاپ بسیاری در ایران برای ارائه خدمات به وجود آمده است هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی هستند. همچنین کشور ایران اقدام قابل قبولی را در زمینه خدمات پس از فروش این محصولات به انجام رسانده است و در این زمینه نیز موفقیت های زیادی را کسب نموده است.

 

ایسوس در دنیا

برند برتر دنیا در فروش مادربرد ایسوس است همان طور که قبلا هم گفته شد. این مادربرد ها به دلیل سه فاکتور سازگاری فراوان ، کارایی و قابلیت اعتماد پذیری بسیار بالا به همراه استفاده از بهترین قطعات سخت افزاری و نرم افزارها و غیره است،
خوب است بدانیم مهمترین جوایز امسال رسانه های معروف اروپایی به قطعات ایسوس رسیده است.برند گیمینگ ایسوس موجب تحسین همگان در دنیا قرار گرفت. محصولات ایسوس در بخش مادربردها، نمایشگرهای گیمینگ، لپ تاپ ها و کیس های کوچک توانستند برنده جوایز شوند.
این یک دستاورد بزرگ برای این برند تجاری به شمار می رود. مدیر شرکت ایسوس خود عنوان داشته است که ما یک اشتیاق مشترک در دنیای فناوری را دارا هستیم و پشتیبانی آنها کمک کرده تا در سفر جستجوی شگفتی رشد کنیم ما متعهد متعهد به معرفی خلاقیت بیشتر در بازار هستیم و قصد داریم تا زندگی دیجیتال لذت بخش و بی نظیری را برای همگان خلق کنیم.

قیمت محصولات ASUS

با توجه به کیفیت و تنوعی که تولیدات ایسوس ارائه می دهند قیمت آنها نیز دلیلی است بر محبوبیت این برند . این شرکت توانسته است که محصولات متنوع خودش را برای تمام کاربرانش با قیمت های مناسب به بازار عرضه دارد. به گونه ای که هر فردی با توجه به بودجه اش بتواند یک محصل با کیفیت خریداری کند. اگر قیمت محصولات ایسوس را با یک محصول مشابه از برند دیگری مقایسه کنید متوجه خواهید شد که محصولات ایسوس دارای قیمت های به مراتب مناسب تری هستند.
ASUS همواره از خلاقیت و تنوع در محصولات خود استفاده می کند حال این اخلاقیت می تواند در ظاهر باشد یا در نحوه عملکرد در پایان می توان اشاره کرد که که ایسوس یک شرکت نوآور و کم حاشیه در دنیای فناوری می باشد و با وجود این که سابقه کمتری از لحاظ زمانی با دیگر رقبای خود دارد اما توانسته جای خود در بین کمپانی های بزرگ دنیا باز کند.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری