منبع تغذیه ماژولار MX850W مستر تک

انرژی کامپیوترتان را با منبع تغذیه ماژولار مستر تک MX850W ارتقاء دهید

پاور ماژولار مستر تک مدل MX850W

همانطور که مشاهده می‌کنید، امروزه منبع تغذیه‌های زیادی تحت نام‌های تجاری متفاوت روزانه تولید و روانه بازار می‎شوند که در زمینه قابلیت و توانایی، رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. در این میان، یکی از موفق‌ترین محصولات ساخته‌شده تا به امروز، منبع تغذیه کامپیوتر ماژولار مستر تک MX850W می‌باشد. این محصول با توجه به قابلیت‌های خوب و توانایی منحصر به فرد خود، به یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین منبع تغذیه‌های حال حاضر تبدیل شده است.

منبع تغذیه کامپیوتر مستر تک MX850W یک دستگاه ماژولار است که این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی کابل‌ها و اتصالات داخلی منبع تغذیه را خود متصل کنید و یا تنها آن دسته از کابل‌هایی که قابل استفاده برای شما هستند را متصل کرده و از اتصال تمامی کابل‌ها جلوگیری کنید. میزان توان خروجی، یک عامل اصلی در انتخاب یک منبع تغذیه است. میزان توان خروجی در این منبع تغذیه مقداری معادل با 850 وات می‌باشد. به طور کلی بازدهی این دستگاه 90 می‌باشد که آن را در حد بالایی از مرغوبیت قرار می‌دهد.

منبع تغذیه کامپیوتر مستر تک MX850W دارای یک عدد ریل 12 ولتی است که به خوبی پاسخگوی نیازهای سیستم شما خواهد بود. میزان محدوده جریان ورودی این دستگاه بین 6 تا 12 ولت معرفی شده است؛ همچنین محدوده فرکانس ورودی دستگاه نیز 47 تا 63 هرتز برآورد شده است. این دستگاه ابعادی معادل 86 × 150 × 170 میلی‌متر دارد. این حجم توسط شرکت سازنده به حداقل رسیده تا این میزان قابلیت‌های مفید را در قالبی کوچک‌تر داشته باشیم.

منبع تغذیه ماژولار MX850W مستر تک

مشخصات فنی منبع تغذیه ماژولار MX850W مستر تک

منبع تغذیه کامپیوتر مستر تک MX850W از یک فن 140 میلی‌متری بهره می‌برد که به خوبی فضای داخلی را تهویه کرده و به بهبود فرآیند کاری سیستم شما کمک شایانی می‌کند. وجود فن باکیفیت با کارایی مناسب، تاثیر بسزایی در کارکرد منبع تغذیه شما خواهد داشت، اما در بسیاری از سیستم‌ها این موضوع مورد توجه قرار نگرفته که همین امر موجب آسیب رسیدن به دستگاه و درنتیجه کاهش کارایی و طول عمر آن خواهد شد؛ لذا در هنگام خرید حتما همه معیارها را مورد بررسی قرار دهید تا یک خرید مطمئن را داشته باشید.

لازم به ذکر است که منبع تغذیه کامپیوتر ماژولار مستر تک MX850W، دارای هشت عدد کانکتور 15 پین SATA بوده و دارای گواهینامه 80PLUS Gold می‌باشد. ذکر این مطلب به‌جاست که یکی از لوازم مهم و پرکاربرد یک سیستم، منبع تغذیه آن به شمار می‌رود. منبع تغذیه در واقع دستگاهی است که انرژی مورد نیاز سایر قطعات و بخش‌های سخت افزاری یک سیستم را تامین و پشتیبانی می‌کند. کار اصلی این بخش، دریافت جریان متناوب برق شهری و ارائه جریانی متناسب با نیاز قطعات کامپیوتر می‌باشد.

منبع تغذیه ماژولار MX850W مستر تک
یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید یا استفاده از یک منبع تغذیه باید مورد توجه فرد خریدار قرار گیرد، میزان توان واقعی و حداکثر توان آن بر حسب وات است. توان واقعی مقدار توانی است که یک منبع تغذیه می‌تواند به صورت عادی تولید کند و حداکثر توان آن، میزان توانی است که آن منبع تغذیه می‌تواند در حداکثر توان گرفته‌شده از آن نیز تولید کند. این دو مشخصه به طور کلی بیان‌کننده میزان گنجایش و توانایی یک منبع تغذیه برای شما خواهد بود.

همچنین ببینید: نگاهی اجمالی به منبع تغذیه سری MPG GF ام اس آی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری