لپتاپهای جدید ام اس ای

ام اس آی خط تولید لپتاپهای جدید خود را با آخرین گرافیکهای آنبورد انویدیا راه اندازی می کند.

MSI اخیراً از انتشار ایستگاه های کاری موبایل جدید و همچنین راه اندازی مجدد مدل های قبلی با خط RTX Graphics تأیید شده NVIDIA Studio خبر داده است. آن مدل هایی که دوباره منتشر می شوند ، MSI Creator Z16 ، Creator M16 و Creator 17 هستند.

جدیدترین ایستگاه های کاری قدرت و عملکرد بیشتری را برای افرادی که به دنبال یک تجربه در حال حرکت هستند فراهم می کند تا هرجایی که کاربر نیاز به انجام کار داشته باشد ، یک فرم کارآیی بیشتر را ارتقا داده و اجازه دهد

MSI WF Series – “یک گزینه ایده آل برای تجار و افراد خلاق مشتاق که به عملکرد ایستگاه کاری قدرتمند و بدون برچسب شیب دار نیاز دارند.” سری WF 15.6 اینچ بین 1499 دلار برای WF66 و 1599 دلار برای WF76 به فروش می رسد.

سری MSI WS – سری WS “در یک طراحی شیک و شیک” قابلیت حمل و عملکرد را با هم ترکیب می کند ، شامل یک شاسی سیاه ، صفحه نمایش 4K مینی LED HDR1000 دارای اجازه کنترل پیشرفته برای تصاویر مانند سایه ها و هایلایت ها برای اضافه کردن سطح دیگری از واقع گرایی. سری WS با نسخه 15.6 اینچ و 17.3 اینچ دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA® RTX ™ A5000 Laptop و پردازنده های نسل 11th Intelore Core i9 و یک باتری سوپرشارژ با 99.9 Whr با Wi-Fi 6E و Thunderbolt 4. نصب شده است. WS66 با قیمت 2599 دلار خرده فروشی می کند

سری MSI WE – WE76 یک ایستگاه کاری موبایل با عملکرد بالا است که دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA® RTX ™ A5000 لپ تاپ و پردازنده نسل 11 اینتل Core i9 است. همراه با Cooler Boost 5 داخلی آنها امکان خنک سازی کارآمد ، یک دوربین FHD برای تماس های ویدئویی با کیفیت بالا و یک صفحه نمایش 4K با 100٪ پوشش رنگی AdobeRGB و Delta E <2 ، که “در کارخانه کالیبره می شود تأیید شده توسط کالمن. ” قیمت خرده فروشی WE76 2699 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری