خروج ال جی از صعنت مبایل

ال جی قصد دارد از صنعت موبایل خارج شود

آیا گوشی های ال جی به زودی به گذشته تبدیل می شوند؟ این شروع به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل است. بر اساس گزارش اخیر ، بخش LG Electronics در تأمین امنیت خریدار برای تجارت موبایل خود ناکام مانده است و این امر در معرض خطر شاتر شدن کامل قرار دارد.


در حالی که ال جی همچنان در تلویزیون ، مانیتور و لوازم خانگی پیشرو است ، این شرکت سالها به تماشای کاهش سهم خود از بازار گوشی های هوشمند گذشته است. 6.5 میلیون دستگاهی که در Q3 2020 به بازار عرضه کرده نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 7.2 میلیون کاهش داشته است و گروه تلفن های هوشمند در طول 5 سال گذشته حدود 5 تریلیون وون (4.5 میلیارد دلار) ضرر کرده است.
در ژانویه ، مدیر عامل ال جی گفت این شرکت در حال بررسی تمام اقدامات ممکن در زمینه تجارت تلفن های هوشمند از جمله فروش ، برداشت و کوچک سازی آن است.


طبق گزارش DongA Ilbo (از طریق بلومبرگ) ، Volkswagen AG آلمان و Vingroup JSC ویتنام در تلاش بودند تا گوشی هوشمند LG را بخرند ، اما مذاکرات به نتیجه رسیده است. از آنجا که آنها تنها دو طرف علاقه‌مند بودند ، احتمال خروج ال جی از صنعت تلفن را احتمال بیشتری دارد.

ال جی از صنعت مبایل خارج می شود
ال جی در حال حاضر ساخت تلفن های میان رده خود را به شرکت های چینی واگذار کرده و گفته می شود این شرکت تولید گوشی رول خود را متوقف کرده است ، علی رغم لیست اخیر خود در بلوتوث SIG. علاوه بر این ، گزارش شده است که عرضه نیمه اول گوشی های هوشمند جدید آن نیمه تمام مانده است.


قبلاً شنیده ایم که جانشین LG Rainbow برای مدت نامعلومی به تأخیر افتاده است. توقف عملکرد تلفن های هوشمند آن احتمالاً پایان پرچمداران فعلی Velvet ، Wing و V60 ThinQ را نیز به همراه دارد.
LG ممکن است ماه آینده تصمیم خود را در مورد مشاغل تلفن های هوشمند به کارمندان اعلام کند. به احتمال زیاد کارگران آسیب دیده به بخشهای دیگر شرکت منتقل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری