RAZER AT E3 2021

اخبار جدیدترین تولیدات RAZER در E3 2021

Razer مارک معروف لوازم جانبی بازی هدفون هایی با Ubisoft ، لپ تاپ جدید Razer Blade 14 و مانیتور Raptor 27 با THX ارائه کرده است. Razer ، نام تجاری معروف سخت افزار و لوازم جانبی بازی ، اخبار خود را به عنوان بخشی از E3 2021 به اشتراک گذاشته و سه محصول به ویژه برای پرمخاطب ترین گیمرها ارائه کرده است. تا آنجا که هدفون های جدید Blackshark V2 Pro Six Siege Special Edition با Ubisoft ، لپ تاپ جدید جدید بازی با AMD ، Razer Blade 14 و مانیتور جدید Raptor 27 ، اولین مانیتور رایانه در جهان ، تولید شده اند.

تمام اخبار Razer در E3 2021

بیایید شروع کنیم با Razer Blackshark V2 Pro Six Siege Special Edition ، که در همکاری با Ubisoft ایجاد شده است ، هدست عالی ورزش برای یک بازی با میلیون ها کاربر مانند Six Siege. علاوه بر این ، آنها با یک طراحی جذاب بر اساس Six Siege با دوخت های قابل توجه و رنگ نارنجی ، دوباره طراحی شده اند. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به درایورهای 50 میلیمتری Razer TriForce Titanium صدای عالی با صدای زیاد و صدای بیس قدرتمند ، THX Spatial Audio برای تشخیص دقیق موقعیت و میکروفون قابل جابجایی Razer HyperClear اشاره کرد. در ژوئیه با قیمت 199.99 یورو موجود است.

ما با لپ تاپ جدید Razer Blade 14 ، قدرتمندترین لپ تاپ مخصوص بازی 14 اینچی جهان با پردازنده 8 هسته ای AMD Ryzen 9 5900HX ، گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 برای لپ تاپ ها و یک صفحه نمایش Quad HD 165Hz ، همه ادامه می دهیم. شاسی جمع و جورترین 14 اینچ دنیا برای دستیابی به این نقطه عطف ، Blade 14 با استفاده از راه حل منحصر به فرد خنک کننده محفظه بخار Razer ، جایگزین سیستم های ناکارآمد لوله های حرارتی استفاده شده توسط سایر نوت بوک های بازی در بازار می شود.

این مجموعه توسط یک صفحه کلید دارای نور پس زمینه Razer Chroma RGB تکمیل شده است ، دو بلندگو در هر طرف که از طریق فناوری THX Spatial Audio تنظیم می شوند تا از بازی ها ، فیلم ها یا موسیقی لذت ببرند. در کناره های Blade 14 تعداد زیادی پورت وجود دارد ، از جمله دو پورت 3.2 Gen 2 Type-C و موارد دیگر. اکنون با قیمت 1،999.99 یورو در دسترس است.





Community Verified icon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود به حساب کاربری